Araba Forum - Türkiye'nin Otomobil Forumu

Türkiye'nin En Gelişmiş Otomobil Forumu sloganı ile çıktığımız bu yolda; otomobiller hakkında bilgi edinebilir, sorularınızı sorabilir, genel konularda sohbet edebilir ve aracınız hakkında her şeyi öğrenebilirsiniz.

TenekeAraba

Yeni Üye
Katılım
16 Ağu 2021
Mesajlar
12
Tepki
8
Puan
3

2021 Toyota Corolla — Çok yönlü bir kompakt sedan​

11-9-2020-8-29-52-AM-6582085.jpg

Pzt, 09 Kas 2020
Jim Meachen ve Ted Biederman tarafından - MyCarData

Mevcut nesil Toyota Corolla'nın sedan, hibrit sedan ve hatchback olmak üzere üç versiyonunu da kullandık ve sürülebilirlik, bilgi-eğlence ve güvenlik teknolojisi, performans ve yakıt tüketimi açısından şimdiye kadar kullandığımız en iyi Corolla. Hangi Corolla versiyonu zevkinize uygun olursa olsun, hayal kırıklığına uğramayacağınızı düşünüyoruz. Ve tüm zamanların en çok satan arabası olarak kabul edilen ve gezegendeki en uygun fiyatlı ve güvenilir kompaktlardan birini kullanıyor olacaksınız.

Corolla, Toyota/Lexus büyük ağızlı ızgarayı etkin bir şekilde kullanan bir ön uç da dahil olmak üzere şık kıvrımlar ve kırışıklıklar veren bir dış tasarıma sahiptir. İnce LED farlar, sanatsal bir tasarımla ön çamurluklara sarılır ve arkada, arka lambaları birbirine bağlayan bir çubuk da çamurluklara sarılır.

21Corollaside.jpg

Çoğu Corolla'da bulunan standart motor, son nesilden bir devirdir - 139 beygir gücü ve 126 pound-feet torka sahip 1.8 litrelik 4 silindirli. Toyota'nın bu motoru daha güçlü bir şekilde yükseltmesini diliyoruz, ancak biraz daha aciliyet ve birleşme ve drama olmadan geçme yeteneği isteyenler için, 169 beygir gücü ve 151 pound-feet tork üreten isteğe bağlı 2.0 litrelik 4 silindirli bir motor var. üst donanım seviyelerinde mevcuttur. Hibrit bir versiyon, birleşik 121 beygir gücü getiriyor. Tüm güç aktarma organları, ön tekerlekleri tahrik eden sürekli değişken bir otomatik şanzımanla eşleştirilir. SE donanım seviyesinde 700 $ karşılığında altı ileri manuel şanzıman elde edilebilir.

Beş temel donanım seviyesi vardır – L, LE, SE, XLE ve XSE. Hibrit olmayan sedan düşünüyorsanız, SE veya daha büyük motora sahip XSE'yi öneririz. Daha küçük 1.8 litreden daha keskin ve kesinlikle daha enerjik hissediyor. 2021 için ayrıca bir SE Nightshade sürümü ve sınırlı sayıda bir Apex Sürümü var. Nightshade, karartma dış kaplama ve benzersiz 18 inç jantlar getiriyor. Apex, yükseltilmiş süspansiyon bileşenleri, daha düşük sürüş yüksekliği, isteğe bağlı yaz performansı lastikleri ve siyah ve bronz dış kaplama ile daha fazla sürüş performansı elde ediyor.

2021 hibrit Corolla, 1.8 litrelik 4 silindirli bir gaz motoru ve birleşik 121 beygir gücü ve 105 pound-feet tork, EPA dereceli 53 mpg şehir, 52 otoyol ve 52 ile iki elektrikli motor jeneratörü tarafından tahrik ediliyor. kombine. En önde giden sürücüyü bile hayal kırıklığına uğratmamalı. Geçen yıl sürdüğümüzde, agresif sürüş alışkanlıklarımıza dayanarak olağanüstü olduğunu düşündüğümüz 49 mpg'ye ulaştık.
2021Corollainterior2.jpg

Dezavantajı ise hibrit, yalnızca boya rengi ve paspaslar ve çamurluklar gibi aksesuarlar dışında hiçbir seçenek bulunmayan orta döşeme LE paketinde gelir. Bu, olağanüstü gaz kilometre performansını arzularken, birinci sınıf bir ses sistemi, "dinamik" navigasyon, yükseltilmiş tekerlekler ve kör nokta izleme gibi en üst donanım seviyelerinde mevcut olan bazı iyi şeylerden bazılarını isteyen bazı insanlar için bir anlaşma kırıcı olabilir.

Olağanüstü gaz kilometre performansından ve makul satın alma fiyatından yararlanacak birçok alıcı için hibriti önermemize rağmen, bu inceleme için sürdüğümüz model olan XSE'yi - eller aşağı - seçerdik. motor ve Corolla'da mevcut olan teknoloji ve yaratık konforu özelliklerinin çoğuna sahipken, yine de mükemmel gaz kilometre performansı ve varış ücreti dahil 27.000 $'ın altında bir satın alma fiyatı elde ediyor.

Bu sonuca, 1.715 $'lık premium ses ve dinamik navigasyon paketine sahip bir XSE'nin 350 mil arkasından gittikten sonra kolayca ulaştık. Paket, iyi ses veren sekiz hoparlörlü JBL ses sistemi, navigasyonlu sekiz inç dokunmatik ekran ve kablosuz şarj ekler.

2021Corollascreen.jpg

XSE bir roket gemisi olmamasına rağmen, büyük bir derginin 0'dan 60'a 7,3 saniyede ulaştığı performansından memnun kaldık. Hızlanma, tüm sürüş durumları için yeterliydi. Yol tutuşu konusunda iyiydik ve yol kusurları üzerinde bile sürüşü keyifli bulduk. Daha büyük motor için gaz kilometresi 31 mpg şehir, 38 otoyol ve 34 kombine olarak derecelendirilmiştir. Toplamda 35 mpg başardık.

Dış görüşü artırmak için alçaltılmış bir gösterge paneli ile iç mekan açık bir his veriyor. Aerodinamik gösterge paneli, önemli miktarda yumuşak dokunuşlu malzeme içerir. Göstergeler ve ekranlar, gösterge panelinin üzerinde yükselen merkezde 7 inç veya 8 inç bilgi dokunmatik ekranı tarafından yönetiliyor. Uygun ses ve ayar düğmeleri yeni kurulumun bir parçasıdır.

2021Corollashifter.jpg

Her modelde pasif giriş ve basma düğmesi bulunur ve XSE test aracımız gibi bazı Corolla'lar ortam iç aydınlatması, çift bölgeli klima kontrolü, ısıtmalı ön koltuklar, simüle deri döşeme ve 18 inç jantlarla yükseltilir. Her Corolla, mobil erişim noktası, Apple CarPlay ve Amazon Alexa özelliğine sahip dokunmatik ekranlı bir bilgi-eğlence sistemine sahiptir. Ve ilk kez Android Auto, Corolla serisine eklendi.

Baz L, 955 $ hedef ücreti dahil 20.880 $ 'dan başlar. Üst trim XSE, hedef dahil 26.680 $ taban fiyat taşır. Serideki tatlı nokta, 23.330 dolara daha büyük motoru ve 18 inçlik jantları getiren SE olabilir. Seçenekler eklenebilir ve bu tür şeyleri çapraz trafik uyarısı ve uzaktan anahtarsız sistem ile kör nokta uyarısı getiren 1,500$'lık Premium Paketi seçerdik. XSE test arabamız 28.845 $'lık bir alt çizgiyi taşıdı.

Yeni Corolla'nın artık Honda Civic ve Mazda3 gibi gözü peklere karşı ciddi bir rakip olduğunu düşünüyoruz. Daha büyük motora ve yeni bulunan inceliğe sahip SE ve XSE modelleri öne çıkıyor.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst