Araba Forum - Türkiye'nin Otomobil Forumu

Türkiye'nin En Gelişmiş Otomobil Forumu sloganı ile çıktığımız bu yolda; otomobiller hakkında bilgi edinebilir, sorularınızı sorabilir, genel konularda sohbet edebilir ve aracınız hakkında her şeyi öğrenebilirsiniz.

bugra

Yeni Üye
Katılım
17 Ağu 2021
Mesajlar
4
Tepki
3
Puan
3
25-08-2021-09-32-38-am-9804968.jpg
Rogue'un keskin çamurluk kıvrımlarını ve kesinlikle çağdaş Volvo'ları hatırlatan vurgulanmış omuzlarını fark etti, ancak Nissan'ın V-hareket ızgarasının dar LED lambalı yüzer tavanı ve kare çeneli versiyonu ona farklılık katıyor. Panoramik açılır tavan, tavan rayları ve 19 inç jantlar. Özel A sütunu şekillendirme, gövde altı kaplamaları, aktif ızgara panjurları ve ön alt bölümdeki lastik deflektörleri, rüzgar sesini bastırmak ve yakıt tasarrufunu artırmak için aerodinamiği iyileştiriyor.

Rogue'daki güvenlik donanımı dizisine bakıldığında, bir Volvo ile kolayca karıştırılabilir. Yaya algılamalı otomatik acil frenleme, şeritten ayrılma uyarısı ve otomatik frenli arka çapraz yol algılama sadece bir başlangıç. Ayrıca kör nokta uyarısı, uyarlanabilir seyir ve şerit merkezleme direksiyonu da var. On standart hava yastığı ve genişletilmiş buruşma bölgeleri de güvende olduğunu bilmek istediğiniz kişileri korumak için üzerine düşeni yapıyor.

Kapitone deriye sahip Comfy Zero Gravity koltuklar, kapılar, ön panel ve flybridge orta konsolda kontrast oluşturan süslemelere eşlik ediyor. Ön konsoldaki siyah damarlı damarlar, kalan monotonluğu bozuyor. Modern kolaylıklar arasında düz ekran enstrümanlar, baş üstü ekran ve 9” bilgi-eğlence dokunmatik ekran yer alıyor – ikincisi, Bose ses sistemini ve cihazlarını Apple CarPlay, Android Auto ve Wi-Fi erişim noktası aracılığıyla kontrol edebilirsiniz. Kablosuz şarj, ısıtmalı ön/arka koltuklar, ısıtmalı direksiyon simidi ve üç bölgeli otomatik klima kontrolü lüksü en üst düzeye çıkarmakta oldukça başarılı gözüküyor.

Turboşarjlı dört silindirli daha iyi olabilirdi, ancak 2.5 litrelik dört silindirli 181 beygir gücü ve 181 lb.-ft. tork - tümü sürekli değişken bir şanzıman aracılığıyla dört tekerlekten çekiş sistemine yönlendirilir. Genellikle küçümsenmiş bir ot yiyen gibi dönen ve titreyen CVT'leri sevmiyorum, ancak Nissan en iyisini yapıyor ve bu, tutumlu bir 9,41/7,31 Litre şehir / otoyol sunarken Rogue'u hızlı hissettirmek için iyi bir iş çıkarıyor.

Motorun ötesinde, yolda oldukça pürüzsüz. Loafer'larda biraz hafif hissettiriyor, ancak hızlı direksiyon ve dört tekerlekten bağımsız süspansiyon, olgun bir sürüş ve kullanım için bir araya geliyor. Kıvrımlı yollarda ve engebeli şehir kaldırımlarında gürler. Sürücüler, kar, Eco veya Off-road için güç aktarma organını ayarlayan konsoldaki bir Sürüş Modu düğmesiyle deneyimlerini bile yapılandırabilirler (ancak bu lüks araba patikadan çok uzağa gitmeyecektir). Süslü düğmenin daha fazla güç yaratmaması çok kötü.
21rogueinterior2.jpg


Nissan'ın kompakt crossover modelinin bir Volvo için karıştırılması, Rogue'un ne kadar yol kat ettiği hakkında çok şey söylüyor. Bir zamanlar ucuz ve çirkin olan şey, özenle dikilmiş takım elbiseli hoş bir beyefendiydi. Ve fiyat buna göre ayarlandı. 26.050$'lık taban fiyatı 39.685$'a yükseldi, ancak bu yine de benzer donanıma sahip bir Volvo XC60'tan çok daha ucuz. Daha temelli rakipler arasında Honda CR-V, Subaru Forester, Toyota RAV4, Hyundai Tucson ve Volkswagen Tiguan yer alıyor.

2021 Nissan Rogue Platinum

  • 5 yolcu, AWD Crossover
  • Güç Aktarma Organı: 2.5-I4.CVT
  • Güç: 181 hp/181 lb.-ft.
  • Süspansiyon f/r: Ind/Ind
  • Jantlar f/r: 19”/19” alaşım
  • Frenler f/r: disk/disk
  • Yakıt ekonomisi: 9,41/7,31 Litre şehir/otoyol
  • Montaj: Japonya
  • Taban/test edilen fiyat: 26.050$/39.685$
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst